Veel gestelde vragen / FAQ :

 

1. moet ik mij registreren voor ik iets kan bestellen ?

Nee, u hoeft u niet eerst te registreren, dit gaat geheel automatisch.
U kunt daarom nadien als een betaling is mislukt nogmaals proberen te betalen door in te loggen.
Er word een email naar uw opgegeven adres gestuurd met de inlog gegevens. 

2. Ik kan niet inloggen ?

Controleer of u een mail met inlog gegevens heeft gekregen, controleer eerst uw spamfilter
deze vangen soms te veel berichten op.
Vraag eventueel uw wachtwoord opnieuw op.
Als u te vaak verkeerd bent ingelogd word u automatisch geblokkeerd.
Is dit het geval dan kunt u helaas niet meer met het opgegevens gegevens bestellen.
maak dan eventueel een nieuwe registratie, en meld via email dat de oude verwijderd kan worden.
of stuur dan een email met uw bestelling naar onze klantenservice.


3. Is de bevestigings email mijn factuur ?

Nee, dit is een automatisch orderbevestigingvan uw bestelling, de factuur krijgt u altijd met de bestelling mee of eventueel na gestuurd.

4. Krijg ik een factuur van mijn bestelling ?

Normaal krijgt u deze met uw zending meegestuurd, of deze word u dan later toegestuurd als b.v.
de afleverlokatie anders is dan het factuur adres.

5. Betalen met iDEAL lukt niet, of er ging iets fout met betalen, hoe moet ik nu dan betalen 

Log in en ga naar "Bestellingen".

Dan klikt u de bewuste bestelling aan en boven in de bestelling ziet u het iDEAL logo.
Hier naast kunt u dan uw bank kiezen en uw betaling nogmaals uitvoeren zodat wij het snel uitleveren kunnen.
Als u een mail heeft gekregen met de bestelling hebben wij deze automatisch ook gekregen.

Maak niet nog een zelfde bestelling aan, maar stuur een mail naar ons als het blijft mislukken (anders krijgt u dubbel zaken geleverd)

6. Kan ik ook pinnen bij afhaling ?

Nee, wij hebben geen mogelijkheid voor pin, dus pinnen kan helaas niet.

7. Kan ik direct komen om iets af te halen ?

Nee, dit is helaas niet altijd mogelijk, Bel met 0655-841700 voor een afspraak.
Wij hebben een webshop omdat wij geen tijd voor een fysieke winkel hebben, Afhalen is daarom ook niet direct mogelijk.

8. Zit er garantie op uw producten ?

Ja, er zit gewoon normale (fabrieks)garantie van 1 jaar op de door ons geleverde artikelen

9. Op de webshop staat bezorgd verschillende voorraad afbeeldingen, Wanneer heb ik het dan in huis ?

 Het product is direct leverbaar (uit eigen magazijn of van een van onze leveranciers)

 Product is normaal leverbaar, levertijd is niet helemaal duidelijk (meestal binnen één week)

 Het product is beschikbaar, levertijd is meestal langer dan één a twee weken (dit moet aangevraagd worden)     

 Product waarvan er nog enkele stuks op voorraad zijn, OP = OP (komt meestal niet terug)   
 De naam zegt het al, Uitverkocht (levertijd voor volgend seizoen pas bekend)

10. Als het op voorraad is, heb ik het dan morgen in huis ?

Ja, normaal wor het de volgende dag bezorgd, maar helaas kunnen wij dit niet 100% garanderen

Wij zullen zeker ons best doen om deze levertijd te halen, echter hebben wij het handelen van de bezorgers niet geheel in de hand, en kan er altijd iets tegen zitten of gebeuren waar wij helaas geen invloed op hebben.
Ook kan het soms voorkomen dat iets net uitverkocht is door dat iemand u net voor was, in 2010 en 2011 was ons uitleverpercentage meer dan 97% op tijd geleverd.

11. Wat kost verzenden ?

Bij de producten staan de totaal gewichten vermeld, er komt dan nog een beetje bij circa 0,5 kg voor de verpakking.
U kunt in de verzendtarieven lijst vinden wat dan het verzenden kost.
Als het product groter dan 100 x 50 x 50 cm is dan word het automatisch stukgoed genoemd met de daarbij behorende tarieven.
Als u meerdere artikelen besteld, en u wilt weten wat dit gaat kosten moet u de gewichten bij elkaar optellen en de verzendkosten uit de lijst aflezen.
Eenvoudiger is de artikelen in de winkelmand te doen en doorloop het bestel proces, deze laat op een gegeven moment de berekende verzendkosten zien.
U heeft pas de bestelling geplaatst (afgerond) nadat u op het laatst de bestelling bevestigt (de laatste stap van het bestel proces).
Klik hier voor de verzendkosten

12. Waarom onder Rembours ?

Wij leveren onder rembours, u moet aan de postbode direct betalen.
Dit kost u € 15,00 exclusief btw bovenop de normale verzendkosten. (dit is 18,15,- incl btw)

13. Mijn product is kapot gegaan, hoe moet ik nu handelen / terugsturen ???

Zie ook onze klantenservice pagina, altijd terugsturen met een ingevuld retour formulier zodat wij en de reparatiedienst weten wat er aan de hand is met uw product.
Vermeld alle gevraagde gegevens op het formulier, en sluit deze bij uw zending is, en stuur het naar ons op.
klik hier voor het formulier
 

Heeft u een andere vraag stelt deze dan via het contact en vragen formulier aan ons.

uw Winkelmand:

 x 
Winkelwagen is leeg
Copyright 2012 Veel gestelde vragen. Powered by Joomla templates. All Rights Reserved.