FAQ
Veel gestelde vragen / FAQ :
1. moet ik mij registreren voor ik iets kan bestellen ?
Nee, u hoeft u niet eerst te registreren, dit gaat geheel automatisch.
U kunt daarom nadien als een betaling is mislukt nogmaals proberen te betalen door in te loggen.
Er word een email naar uw opgegeven emailadres gestuurd met de inlog gegevens.
2. Ik kan niet inloggen ?
Controleer of u een mail met inlog gegevens heeft gekregen, controleer eerst uw spamfilter deze vangen soms te veel belangrijke berichten op.
Vraag eventueel uw wachtwoord opnieuw op.
3. Is de bevestiging email mijn factuur ?
Nee, dit is een automatische orderbevestiging van uw bestelling.
De factuur krijgt u altijd na gestuurd via email (daarom moet u een kloppend emailadres ingeven).
4. Krijg ik een BTW factuur van mijn bestelling ?
JA, u krijgt automatisch een BTW factuur deze word u via email toegestuurd.
5. Elektronisch betalen lukt niet, of er ging iets fout met betalen, hoe moet ik nu verder ?
Log in en ga naar “Bestellingen”.
Dan klikt u de bewuste bestelling aan en ga nogmaals naar betalen.
Als u een mail heeft gekregen met de bestelling hebben wij deze automatisch ook gekregen.
(Maak niet nog een bestelling aan, maar stuur een mail naar ons als het blijft mislukken)
6. Kan ik direct komen om iets af te halen ?
Nee, dit is helaas niet mogelijk, Mail of WhatsApp met 0655-841700 voor een afspraak.
7. Kan ik ook pinnen bij een eventuele afhaling ?
Ja, wij hebben een mogelijkheid voor pin.
8. Zit er garantie op uw producten ?
Ja, er zit gewoon normale (fabrieks)garantie van 1 jaar op de door ons geleverde artikelen
9. Als het op voorraad is, wanneer heb ik het dan in huis ?
Wij werken met Packs verzendservice aan om het binnen 1 tot 2 dagen te bezorgen.
Veelal lukt het om de volgende dag te leveren, Als dit niet lukt dan word het automatisch de dag erna.
Een doosje (pakketvervoer) versturen lukt veelal wel maar een palletwagen (stukgoed) weer niet.
Wij zullen zeker ons best doen om zo snel mogelijk te leveren, echter hebben wij het afhandelen van de transporteurs en hun afhaaltijden niet in de hand, en kan er altijd iets tegen zitten of gebeuren waar wij helaas geen invloed op hebben.
10. Wat kost verzenden ?
Bij de producten staan de totaal gewichten vermeld, er komt dan nog een beetje bij circa 0,5 kg voor de verpakking. U kunt in de verzendtarieven lijst vinden wat dan het verzenden kost.
Eenvoudiger is de artikelen in de winkelmand te doen en doorloop het bestel proces, deze laat op een gegeven moment de berekende verzendkosten zien.
U heeft pas de bestelling geplaatst (afgerond) nadat u op het laatst de bestelling bevestigt (de laatste stap van het bestel proces).
11. Kan Rembours verzenden nog ?
Nee, na de Corona periode zijn onze transporteurs gestopt met rembours aan te beiden,
12. Mijn product is kapot gegaan, hoe moet ik nu handelen / terugsturen ???
Zie ook onze klantenservice pagina, altijd terugsturen met een ingevuld retour formulier zodat wij en de reparatiedienst exact weten wat er aan de hand is met uw product. Vermeld alle gevraagde gegevens op het formulier, en sluit deze bij uw zending is, en stuur het naar ons op.
het mag naar klantenservice (at) smit-hygv.nl